Słupczanie mają kłopoty z Ineą

W ciągu ostatnich kilkunastu dni mieszkańcy Słupcy mieli problemy z sygnałem telewizyjnym i internetowym sieci INEA. – Z przykrością mogę potwierdzić wystąpienie w ostatnich dniach problemu po stronie naszego zewnętrznego dostawcy łącza. Zapewniam jednak, że cały czas prowadzone są prace nad jego rozwiązaniem – tłumaczy problemy Kinga Podraza – Myszkowska manager ds. PR w firmie INEA.

W ubiegłym tygodniu otrzymaliśmy bardzo dużo sygnałów od naszych czytelników, o awariach sieci telewizyjnej i internetowej w Słupcy. Wszystkie dotyczyły sygnału z sieci INEA. Najbardziej zdenerwowani pytali o możliwość składania reklamacji, i co za tym idzie obniżkę opłat abonamentowych za czas występowania awarii. Z prośbą o wyjaśnienia zwróciliśmy się do firmy INEA.

– Z przykrością mogę potwierdzić wystąpienie w ostatnich dniach problemu po stronie naszego zewnętrznego dostawcy łącza. Zapewniam jednak, że cały czas prowadzone są prace nad jego rozwiązaniem. Równocześnie INEA podjęła szeroko zakrojone doraźne działania naprawcze, aby zapewnić usługi tym abonentom, którzy mieli problem z ich odbiorem. M.in. zmieniliśmy trasę światłowodowej relacji Konin-Słupca, co umożliwiło eliminację zakłóceń zarówno dla usługi telewizji analogowej, jak i cyfrowej. W sprawach związanych z weryfikacją nieprawidłowości i kwestii abonenckich prosimy naszych abonentów o kontakt z Infolinią 61 226 66 66 – tłumaczy problemy Kinga Podraza – Myszkowska manager ds. PR w firmie INEA.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

 

....