Pierwsze zakupy w Czerwonej Torebce w Słupcy

Czerwona Torebka
6 grudnia, 2011
Czerwona Torebka
Czerwona Torebka

Już 17 grudnia!
W sobotę, 17 grudnia, zostanie otwarty w Słupcy obiekt handlowy w ramach platformy dla handlu detalicznego Czerwona Torebka. Inwestycja jest zlokalizowana na Os. Niepodległości. Na pierwszych klientów czeka moc atrakcji w postaci upominków i rabatów cenowych.

Obiekt handlowy Czerwona Torebka w Słupcy to zespół lokali handlowo – usługowych, zlokalizowany w nowoczesnym, jednokondygnacyjnym obiekcie o powierzchni 588 mkw.


Od soboty, 17 grudnia, będzie można skorzystać z usług solarium „Moje Solarium”, a także zrobić zakupy m.in.: w Drogerii Aster, sklepie mięsnym Sufler oraz sklepie z artykułami wyposażenia domu Balbinka. Wszystkie lokale posiadają osobne wejścia. Dodatkowo do dyspozycji klientów oddano przestronny parking. Mamy nadzieję, że opracowana przez nas koncepcja obiektu oraz oferta handlowo-usługowa przypadną do gustu mieszkańcom Słupcy i okolic – mówi Paweł Ciszek, Dyrektor Działu Zarządzania i Komercjalizacji Grupy Czerwona Torebka.

Z okazji otwarcia obiektu, na klientów czekają promocje i rabaty cenowe sięgające nawet 80% oraz konkurs z nagrodami, w którym do wygrania są pamiątkowe upominki w postaci modnych zegarków Jelly Watch. Jedynym warunkiem wzięcia udziału w konkursie jest posiadanie ulotki z kodem kreskowym. Mieszkańcy mogą ją znaleźć w swoich skrzynkach pocztowych, a także otrzymać na miejscu w trakcie uroczystości otwarcia. Ponadto między godziną 11:00 a 15:00 wszyscy goście będą mogli skosztować potraw z grilla.

W ciągu 10 lat w ramach platformy dla handlu detalicznego Czerwona Torebka powstanie do 2000 obiektów na terenie całego kraju. W województwie wielkopolskim w zaawansowanym procesie inwestycyjnym znajduje się 7 obiektów. Poza Słupcą Czerwone Torebki powstaną m.in.: w Ostrowie Wielkopolskim, Poznaniu i Wolsztynie. Obiekty będą zlokalizowane na dużych osiedlach mieszkaniowych, przy głównych szlakach komunikacyjnych oraz ważnych obszarach handlowo-usługowych średniej wielkości miast. W zależności od specyfiki i potencjału danej lokalizacji wśród najemców znajdą się zarówno sieci popularnych, ogólnopolskich marek, jak również regionalni przedsiębiorcy.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *