Zobacz, jak w 2021 roku będzie wyglądać profesjonalne pozycjonowanie stron

Minął kolejny trudny dla przedsiębiorców rok i nastał najwłaściwszy czas na podsumowania oraz prognozy. Wciąż nie widać końca kryzysu związanego z pandemią koronawirusa, a wiele stacjonarnych biznesów korzysta z okazji, by przenieść swoją działalność do sieci. Oznacza to, że na rynku marketingu internetowego nieustannie zwiększa się popyt na usługi pozycjonowania. Właśnie dlatego w niniejszym krótkim artykule postaramy się pokazać Wam, jakie aspekty walki o pozycje w Google będą najważniejsze w kolejnym sezonie.

Połóż nacisk na gruntowny audyt i techniczną stronę optymalizacji

Oczywiście każde profesjonalne pozycjonowanie stron zaczyna się od dobrego zdefiniowania pola walki, na którym będziemy stawać w szranki z naszymi sieciowymi rywalami. Chodzi oczywiście o określenie słów i fraz kluczowych dla naszego biznesu – to od decyzji podjętych na tym etapie zależeć będzie czy dotrzemy do właściwej grupy docelowej. Po wyborze musimy jeszcze tylko opracować działającą strategię i przeprowadzić skrupulatny audyt naszego projektu strony – tak wewnętrznie (On-Site), jak i pod kątem sprawdzenia tego, jak ją aktualnie widzi wyszukiwarka (Off-Site).

Po otrzymaniu odpowiedzi na nurtujące nas w audycie pytania możemy zająć się naprawą wszystkich słabych punktów witryny. Ta aktywność zostanie naturalnie połączona z optymalizacją szablonu WWW pod kątem wymogów wyszukiwarki. Oczywiście dużą część Search Engine Optimization możemy wykonać własnoręcznie, jednak znajdą się tu także kwestie czysto techniczne, niemożliwe do przeprowadzenia przez amatora web designu. To właśnie tego rodzaju zabiegi przez kolejne lata stają się coraz ważniejszą częścią całego procesu, stąd też najlepiej zdać się w optymalizacji SEO na pomoc fachowców z agencji marketingu sieciowego. To oni zajmą się poprawą kodu i skryptów, przyspieszą szablon oraz zadbają o jego certyfikaty bezpieczeństwa.

Pozycjonuj się przez skuteczny content marketing i wyprzedź konkurentów

Marketing treści nieprzerwanie przez lata nazywany jest królem sieci. To proponowane przez nas czytelnikom teksty i materiały multimedialne mają moc zmieniania internauty w stałego klienta. Koniecznym warunkiem tego rodzaju konwersji pozostaje jednak zawartość oryginalna, angażująca i odpowiadająca na realne problemy naszych potencjalnych klientów. Właśnie pod kątem odróżniania tego rodzaju tekstów od słabej merytorycznie reszty działają ostatnie aktualizacje algorytmów Google.

EAT ma za zadanie oceniać serwisy pod kątem ich ekspertyzy, autorytetu i wiarygodności, zaś BERTowi powierzono misję dokonywania dystynkcji między treścią autentyczną a akapitami zapełnionymi sztucznie tekstem i słowami kluczowymi. Jeśli chcielibyśmy zatem zająć się tworzeniem treści samodzielnie, powinniśmy pamiętać nie tylko o regularności, unikatowości i atrakcyjności przyszłych tekstów, ale także o zdobywaniu sprawdzonych partnerów internetowych, którzy je u siebie opublikują. Tego rodzaju problemów pozbędziemy się oddając się pod opiekę jednej z wielu agencji interaktywnych. To zatrudnieni tam copywriterzy wezmą na siebie całość obowiązków związanych z contentem i jego dystrybucją.

źródło: https://afterweb.pl/pozycjonowanie-stron/

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *